Вітаю Вас, Гість

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ

засідання піклувальної ради Луцької ЗОШ І-Ш ст. №25

 

01.02.2016  р.

Присутні: 10чол.

Відсутні: 4  чол.

Порядок денний:

1.  Розгляд та затвердження заяв про виділення коштів на потреби школи.

2.           Різне.

Слухали:

Романюка Р.В., який ознайомив присутніх зі змістом заяв, що поступили від:

1.        Калитюк Ю.С. вч. укр. мови і літ., 2000 грн. – оформлення 5-ти  стендів у каб. № 37 (каб.  укр. діаспори).

2.        Якобчука П.П. – вч. правознавства, 595 грн. -  придбання тирсоплити для  виготовлення стендів «Громадянська освіта»  (3 поверх).

3.        Матвійчук В.І., педагога-організатора, 79 грн. – придбання канцтоварів.

4.        Новосад Т.М. -  оператора  комп’ютерного  набору, 500 грн. – заправка  ксерокса  в приймальній.

5.        Семенюк Л.М. –зав.канцелярією, 400 грн. – заправка принтера  і придбання  канцтоварів.

6.        Бондарчук І.М. – заст. директора з  виховної роботи, 300 грн. -  виготовлення  кишеньок на стенд  Дошки пошани (5-11  кл.)

7.        Матвійчук В.І. – педагога організатора,180 грн. -  переоформлення  стенду про випускників, які загинули в АТО.

8.        Павлюка О.А. – завгоспа  школи, 6000 грн. – повірка лічильника  і придбання  перфоратора.

 

Ухвалили:

1.Задовільнити  подані заяви на виділення коштів загальною сумою 10054  грн. (десять тисяч п’ятдесят чотири грн.) згідно протоколу

2.Видати кошти заявником згідно протоколу.

 

Голова  піклувальної  ради    Підпис                   Романюк Р.В.

 

Секретар                                   Підпис              Деркач О.Й.

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ

засідання піклувальної ради Луцької ЗОШ І-Ш ст. №25

11.04.2016  р.

Присутні: 10  чол.

Відсутні: 4  чол.

Порядок денний:

1.  Розгляд та затвердження заяв про виділення коштів на потреби школи.

2.             Різне.

 

Слухали:

 

І. Романюка Р.В., який ознайомив присутніх зі змістом заяв, що поступили від:

1.          Трофімука О.С.  – вч.  інформатики, 450 грн. – заміна  термоплівки та заправка картриджа в кабінеті інформатики ІІ поверх (старші класи).

2.          Семенюк О.М. –заступник директора з навчально-виховної та методичної роботи, 99 грн. – папір (80 грн.) + скобосшивач.

3.          Тарасюка В.П. – вчитель трудового навчання, 490 грн. – придбання фанери , цвяхів, фарби, лаку, інструменту (для 5-9 кл.).

4.          Струбицької О.В. –заст. директора з НВР , 380  грн. –  оновлення бази євроклубу (шахи, шашки, л-ра,  таблички).

5.          Якобчука П.П. – вч. правознавства, 70 грн. – канцтовари на міський семінар.

6.          Якобчука П.П. – вч. правознавства, 266 грн. – придбання Кодексів  і Законів України (для уч.9-10 кл.) (перелік у заяві заявника).

7.          Семенюк Л.М. – зав.канцелярією, 160 грн. – придбання 2 пачок  паперу.

8.          Пінчук Т.М. – керівник  хору , 700 грн. – запис 2-ох фонограм («Світ, який мені потрібен», «Україна - рідний край».

9.          Павлюка О.А. – завгосп  школи, 3900 грн. – господарські потреби.

10.  Якобчука П.П. – вч. правознавства, 3200 грн. – оформлення стендів  громадянської освіти  в рекреацію ІІІ поверху.

11.  Якобчука П.П. – вч. історії і  правознавства, голова методичного  об’єднання, 3000 грн. – ремонт  «кафедри»  історії та географії.

12.  Бочкай Н.В. – голова батьківського комітету 9-А кл., Лазарь Т.М. – класний керівник  9-А кл., 2000 грн. -  придбання дверей у каб № 16 (з умовою повернення коштів  у вересні місяці).

 

ІІ. Єрусеву А.В. з інформацією про здані кошти від батьківських комітетів класів та видані заявникам (відповідно до протоколів).

 

ІІІ. Романюка Р.В. з пропозицією відзначити подяками батьківські  комітети класів, у яких високий  рівень здачі благодійних коштів  у фонд піклувальної ради, на загальношкільній  батьківській конференції.

Ухвалили:

1.Виділити кошти заявникам у сумі 14715 грн. (чотирнадцять тисяч сімсот п’ятнадцять грн.)

2.Підготувати потрібну інформацію і взяти до уваги .

 

Голова  піклувальної  ради        Підпис                                   Романюк Р.В.

 

Секретар                                       Підпис                                  Деркач О.Й.

 

 

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ засідання піклувальної ради Луцької ЗОШ І-Ш ст. №25

 

 

 22 .06.2016  р.

 

Присутні: 8  чол.

Запрошені:  Мов’як Т.А., Цейко В.І., Павлюк О.А.

Відсутні:  6  чол.

 

Порядок денний:

1.  Розгляд  заяв.

2.             Ремонтні роботи у школі влітку.

Слухали:

 

І. Романюка Р.В., який ознайомив присутніх зі змістом заяв, що поступили від:

1.          Ярош Л.М. – медсестри школи, 450 грн. – придбання деззасобів  і господарські витрати у І семестрі 2016-2017 н.р.

2.          Семенюк Л.М. – зав.канцелярією, 2000 грн. – регламент ксерокса у приймальні.

3.          Фокшей Ю.Є. – керівник ансамблю  «Калинова сопілка»,  6000 грн. – виготовлення шафи-купе  у музичну студію для зберігання  костюмів  учасників ансамблю (з них 400 грн. – механізм і налаштування  фортепіано).

4.          Стаднюк Т.В. – заст.. голови батьківського  комітету 2-А класу з проханням кошти зібрані  у їх класі за травень  витратити на ремонт у класі (реставрація шафи, шпаклівка стіни), оскільки каб.№ 15 найбільше  постраждав під час  затоплення (прорвало трубу в туалеті 3 пов.).

 

ІІ.  Павлюк О.А. із приблизним:

     а)  кошторисом витрат на ремонт у фойє школи:

                       -  натяжна стеля;

                       -  придбання світильників;

                       -  матеріал і робота на стінах;

                       -  підготовка до робіт (демонтаж);

                       всього 65500 грн.

     б) із кошторисом поточного ремонту школи влітку на суму 40000 грн. (погоджено з директором школи Цейко В.І.);

     в) із кошторисом витрат на ремонт вхідних східців – всього 16000 грн.;

     г) із кошторисом  витрат на ремонт дашка (козирка) над сходами в школу з внутрішнього двору -  всього 5000 грн.

                

 Ухвалили:

 

1. Виділити кошти заявникам у сумі 134950  грн. (сто тридцять чотири тисячі дев’ятсот  п’ятдесят грн.), згідно протоколу.

 

 Голова  піклувальної  ради           Підпис                              Романюк Р.В.

               Секретар                                                        Підпис                          Деркач О.Й.

 

 

 

Добровільні батьківські внески ЗОШ №25

2015-2016

Станом на  17/05/16